Shara Said
Andreas Folkesson
Adam Fagerström
Nahir Aslan
Christian Erickson
Vad är ert projekt?
Festivalen Putte i Parken, vi ska skapa en varumärkesplattform och marknadsplan åt Putte i Parken 2012. Detta för att dra dit fler besökare.
Hur fick ni det?
Andreas frågade på sin praktikplats om de ville göra ett projekt av att få mera struktur i sitt evenemang.
Vem är er uppdragsgivare?
Lagerstam & Company
Vilken inriktning läser ni?
Två läser pr, två läser organisationskommunikation och två läser medieproduktion.
Vad är målet med ert projekt?
Att sälja fler biljetter, skapa positiv uppmärksamhet och göra ett avstamp i festivalsverige.
Vad förväntar ni er av projektet?
Bra erfarenhet av att arbeta organiserat och praktiskt. Att få en bredare bit av utbildningen genom att vi lär oss mycket av varandra.
Varför ska man komma till er monter/ert event?
Event: Det är Sveriges skönaste festival som går av stapeln 6-9 juli i Karlskoga. Många exklusiva spelningar exempelvis Keisha, Paramore, Manic Street Preachers, Mowitz.
Montern: Vi kommer ha roligaste montern där vi visar en annan del av marknadsföring – gerillareklam. Man kommer även få en insikt i hur man jobbar med varumärken.
Om man vill kontakta er – var gör man det?
andreas_folkesson@hotmail.com eller 0704665137